poniedziałek, 17 maja 2010

Zaproszenia:)


Zaproszenia... tym właśnie będą zajęte moje ręce przez najbliższe kilka dni...
Moja starsza siostra wychodzi za mąż w sierpniu i poprosiła mnie, żebym wykonała dla nich zaproszenia:)
Każdy miał inną wizję tego jak mają wyglądać.. Jednak ostateczna wersja już gotowa. Podobne będą do kartki komunijnej którą ostatnio pokazywałam. Troszkę inne kolory bo głównie ecru..
Półprodukty już gotowe...wycięłam dzisiaj 80 serc ze ślicznego, perłowego papieru, szlaczki ozdobnym dziurkaczem, czeka piękna, błyszcząca koronka, wstążki i... tusz w drukarce się skończył! Czekam, więc na nowe tonery jak na wybawienie:) Zamówiłam w kilku miejscach i czekam bo jak na złość nigdzie nie ma do mojej drukarki.
No cóż jak wydrukuję to zostanie najmilsza część czyli ozdabianie. Najgorsze było wycięcie serc z grubego papieru, aż się dorobiłam siniaka na palcu, ale reszta to już sama przyjemność będzie:)
Jak skończę to pokażę jak wyszły.



A teraz uciekam...
Miłego dnia Wam życzę mimo tego deszczu
Pozdrawiam Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz