piątek, 14 maja 2010

Bukiecik i deszczowa piosenka




Pada i pada i przestać nie może... Cały dzień krople deszczu dudniące o dach działały na mnie usypiająco...Ogólnie nastrój jakiś taki nostalgiczno - marzycielski, ale w sumie dobry...
Ożywiłam się teraz na noc gdy pora na spanie:)

Dziś pokazuję Wam wczoraj zrobione zdjęcia wiosennego bukieciku:)
Od kilku dni cały dom pachnie bzem i konwaliami... O tej porze roku upajam się tymi cudnymi zapachami:) Konwalie to od dziecka moje ulubione kwiatki i czekam na nie przez cały rok:) tym bardziej nie mogę się nimi nacieszyć:)
Bukieciki panoszą się po całym domu i cieszą moje zmysły:)
Niech pocieszą i Wasze:)

Jeszcze muzyka, która mi dziś od rana towarzyszy...




Ściskam mocno
Aga

1 komentarz:

  1. Bukiecik piękny. Trochę kwiecia a jak cieszy oko!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń