piątek, 16 kwietnia 2010

Zawilce

Tak jak wczoraj obiecałam wstawiłam zdjęcia zawilców:) Niedaleko mojego domu jakieś kilkadziesiąt metrów, kwitną ich całe łany. Widok jest boski:)
Szkoda tylko, że ten cudny obraz psują śmieci! Trudno mi było zrobić zdjęcia, żeby nie uchwycić - opon, pampersów, butelek i co tam jeszcze...
Szlag mnie trafia, że ludzie nie szanują tego co najważniejsze, wyrzucają worki ze śmieciami jadąc samochodem! Darmowe wysypisko śmieci!
Jeszcze kilka lat temu było czysto i pięknie, a teraz miejscami jest okropnie. Aż się dziwię, ze zawilce jeszcze chcą rosnąć w takim miejscu.

Ale póki co łany zawilców kwitną i cieszą oczy:) Pocieszcie i Wy:)






Miłego dnia:)
Aga

2 komentarze:

  1. Piękny widok, choć niestety wyobrażam sobie też te pampersy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ich dużo!Piękne są!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń