sobota, 24 grudnia 2011

Z życzeniami

Kochani, wpadam tu dosłownie na chwileczkę, mąż mnie zastąpił w kuchni, więc mam minutkę:)

W dniu radosnym, oczekiwanym,
gdzie gasną spory, goją się rany
Życzę Wam zdrowia, życzę miłości,
niech mały Jezus w sercach zagości,
szczerości duszy, zapachu ciasta,
przyjaźni, która jak miłość wzrasta,
kochanej twarzy, co rano budzi
i wokół pełno życzliwych ludzi.

Znajdźcie czas dla siebie, doceńcie rodzinę, przyjaciół... bo nigdy nie wiadomo czy za rok kogoś nie zabraknie... Dla mnie i dla mojej rodziny będą to szczególne święta, bez taty.. i choć od kilku lat nie spędzaliśmy ich razem to wiedziałam, że jest gdzieś niedaleko na swój sposób szczęśliwy..
Dziś mija równo miesiąc od pogrzebu i nadal nie mogę uwierzyć, że nie ma go wśród nas.


Jeszcze raz wszelkiego dobra dla Was:) pozdrawiam Was bardzo, bardzo ciepło i dziękuję za tyle słów wsparcia:))

Agnieszka

11 komentarzy:

  1. Tobie też wszystkiego dobrego, rodzinnej atmosfery i spełnienia najskrytszych marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, spokojnych Świąt Ci życzę kochana!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. I Tobie życzę spokojnych i zdrowych Świąt!
    pozdrowienia serdeczne ślę,

    OdpowiedzUsuń
  5. spokojności, radości, miłości i ciepła rodzinnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego finiszu świątecznego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buziaki Kochana ! Dziękuję za komentarz i "Lubię to ":-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, dziękuję za odwiedzinki dziś u mnie i udział w Candy:)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,trafiłam tu z bloga Agnieszki z "domowych klimatów".Też wypatrzyłam,że mieszkam niedaleko niej,ale pewnie bliżej miasta niż Ty.W każdym razie chciałam się przywitać,życzyć wszystkiego dobrego i zaprosić na moją stronę:)P.S.Nazwę bloga masz przeuroczą.

    OdpowiedzUsuń