czwartek, 12 sierpnia 2010

Podziękowania.


Weselicho nam się szykuje w sobotę! Moja starsza siostra wychodzi za mąż...
Jakiś czas temu pokazywałam zaproszenia jakie dla niej robiłam. Teraz pokazuję podziękowania dla mam.
I moja siostra i jej narzeczony zapraszają na ślub tylko swoje mamy dlatego podziękowania kierowane są tylko dla nich...
Są dość proste i skromne, ale materiały miała mocno "okrojone", dlatego musiałam kombinować z tego co było... Mi się jednak podobają:) Mam nadzieję, że mojej mamie i mamie narzeczonego mojej siostry też przypadną do gustu... Zatem pokazuję:)

Na zdjęciach tego nie widać, ale papier jest perłowy kremowy, taki sam z jakiego zrobiłam zaproszenia.





Dziś prawie skończyłam robić księgę na życzenia dla gości weselnych...jutro ją dopieszczę i pokażę następnym razem. Jutro muszę zrobić jeszcze papierowe rożki na płatki róż i takie tam drobiazgi...bo ja już tak mam, że szczegółowa perfekcjonistka jestem:)

Uciekam spać! Wczoraj o tej porze pasteryzowałam ogórki w musztardzie...

Pozdrawiam i szczęśliwego piątku 13-tego życzę:)

Gagu

4 komentarze:

  1. Pięknie się starasz dla siostry, ale ja jako starsza siostra powiem Ci, że wolę jak się o mnie mówi siostra, bez słowa starsza, po prostu siostra/szeroki uśmiech/, pozdrawiam z zachwytem-G-A

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe Grażynko, ale ona starsza tylko o rok, ja jestem "środkowa" siostra, więc ta młodsza mówi na mnie siostra starsza o 10 lat! Więc ja chyba mam gorzej od tej najstarszej:)
    Pozdrawiam i dzięki za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!Takie delikatne i subtelne!
    Udanej zabawy Aguś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie te podziękowania Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń